عشق و آرایش غلیظ

کلمات , کلمات و جمله ها , می تونن ساده باشن : مثل ظرفها رو شستی ؟ یا چندین و چند معنا داشته باشند : مگر قرار نبود تو ظرفا رو بشوری ؟ مرسی عزیزم از اینکه به فکر م هستی و ظرفها رو شستی . خبرت قراره فقط یک ظرف بشوری  . می بینید همش بستگی به نوع گفتنش داره . مثل " دوستت دارم " مثلا روی کیک تولد هم می نویسیم یا تکستش می کنیم با چند تا ایموجی جلف قلب و صورت قلب دار و احیاناً آتیش - پناه بر خدا چقدر از ایموجی بیزارم - بگذریم . ولی به چند نفر می گیم " عاشقتم  " ؟خدایی؟   بزرگان زیادی گفتن که در حق این کلمه اجحاف شده - اجحاف تلفظش درسته ؟- مثلا یادمه  روز ی خاطره ای یک کار خفنی رو که کرده بودم برای دوستم گفتم و پرید بالا و گفت " عاشقتم !" آرایشگاههای زنونه که هیچی , بحران عشقم و عشقمی و عاشق موهاتم اینقدر بالا گرفته که به مدیریت بحران نیاز هست دیگه مثال نمیارم , خودتون می دونید . ولی عشق چی ؟ می شه تنها بود واز  شعله عشق اینقدر در بوران عمر و بی رحمی زمونه توی یک جای کوچک دل محافظت کرد تا صاحب اون  عشق را پیدا کنیم ؟ یا باید در ولوشوی این زندگی قمر در عقربی که داریم عشق رو تجمل فرض کنیم مثل ویلاهای لواسان ؟ اوه یادم باشه که یک کتاب کوتاه خوب بهتون معرفی کنم ولی راستش قرص خوابم رو الان خوردم و اسم نویسنده رو یادم رفته و دارم در باره یک چیز عظیمی  مثل عشق - مثلا به عظمت خورشید- وراجی می کنم و لطف کنید کتاب " ملت عشق " رو نخونید و بیایید بگید عالی بود و وقتی می گم نه , جواب ندین : که نمی دونم چند بار چاپ مجدد هم شده  ؛ خوب که چی کتاب " بیشعوری " هم کلی چاپ مجدد داره ولی سوال اینه محتوای : هیچی . بگذریم و بخوابیم .

پیوست : با یکی قرار داشتم از طریق معرف - که خیلی بدم میاد از این کار - خلاصه همدیگر رو دیدم و بعد از اینکه اون یخ اولیه باز شد و صحبت به موضوعات بی خطر رسید , گفت : ازت خوشم میاد که زیاد آرایش نمی کنی , از آرایش غلیط بدم میاد .

منم در حالیکه سیگار روی لبم بود احساس شارون استون بودن رو داشتم گفتم : خوب از این به بعد غلیظ آرایش نکن .

پیوست دوم: اون آقا هنوز بهم زنگ نزده , اینجاست که می گن گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی, بله .

نظرات 3 + ارسال نظر
زارا سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 21:06

پس هنوز هم هستن کسانی که آرایش ملایم میپسندن.
امیدوارم تا الان زنگ زده باشه

قضیه مال گذشته است یادش افتادم در مورد آرایش هم مطمین نیستم راستش همش سیگنالای دو گانه دریافت می کنیم .

beny20 جمعه 7 آذر 1399 ساعت 01:21 http://beny20.blogsky.com

با اون سیگاری که رو لبت بوده !
دیگم به نظرم زنگ نزنه

حالا ببین ؛ بعد ندیدی همه نجارا سیگارشون رو لای گوششون می زارن مال من خیلی هم با کلاس بود, ایموجی از خود شدیدا راضی

م پنج‌شنبه 6 آذر 1399 ساعت 14:13 http://l-ry.blogsky.com

منم در حالیکه سیگار روی لبم بود احساس شارون استون بودن رو داشتم گفتم : خوب از این به بعد غلیظ آرایش نکن .

این جوریاس دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد