آخرین اخبار از خط مقدم فروش تیشرت و زیر شلواری

تا به حال سر هیچ کاری اینقدر احساس خستگی نکرده بودم . نه کارگاه , نه شرکت , نه تدریس نه بقیشون . استخوانهام هم خستند . شاید برای اینه که سنم بالا رفته . فشار عصبی هم هست - تا جا بیافتم  و قلق فروش دستم بیاد خیلی مونده - البته اینکه روز تعطیل رسمی هم باید برم سر کار کمکی نمی کنه ولی از طرفی هم هر شغلی شرایط خودش رو داره . بماند . 

انگار وارد یک دنیای دیگه شدم . قوانین کار خیلی متفاوته . عملا هیچ دستور عملی وجود نداره و هر مشتری قلق خودش رو داره . هم جالبه هم بینهایت اعصاب خوردکن .مخصوصا که بی ملاحظه گی و در بعضی موارد بی ادبی مشتری ها را می بینی . من با این اخلاقها بیگانه نیستم ولی از یک خانم شیک و زیبا که آخرین مد روز رو پوشیده توقع نداشتم که مثلا لباس زیری رو که خریده پس بیاره - اونم تو این کرونا - بازم بماند .  

این یک یادداشت کوتاهه که بگم زنده ام و خسته و در عین حال با یک کنجکاوی سر کار می رم تا ببینم ملت همیشه در صحنه چه آتیشی می خوان بسوزونن .

نظرات 2 + ارسال نظر
beny20 جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 15:48 http://beny20.blogsky.com

کار فروشندگی البته لباس نه ،،، ولی موارد دیگه رو قبلا من تست کردم ، و الان اینا رو گفتی ، کامل درک میکنم

خانومه خیلیم بی شخصیت بوده ، خب یه لباس زیر حالا صد میلیون که نخریدیش ،، هدیه میدادی به یکی دیگه ،، اصلا پرتش میکردی بیرون ،، چیه رفتی اینو آوردی پسش بدی

امیدوارم کار جدید
روت بسازه و برات پول خوب بیاره
و صد البته حسه خوبم بیاره

که فروشندگی
تجربه خودمو میگما
پول خوب شاید بیاره
ولی حسه خوب نه
شرمنده دیگه
نتونستم ‌نگم

اتفاقا برعکسه , می دونی مانی جان , من خیلی از مهارتهای اجتماعی رو قبل از این کار بلد نبودم یا بلد بودم ولی در شغلی که حسابی مردونه بود , نجاری , گفتم که و الان انگار دارم خودم رو دوباره کشف می کنم و راستش رو بگم از کسی که پیدا کردم خوشم اومده !

زهرا جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 18:55

خوسحالم که نوشتی
انرژی میگیره ولی لذت هم داره

ممنون زارا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد